Monday, May 31, 2010

telatah keluarga ku..





arinih petang sepatutnya my hubby dah sampai ke rumah ku, atas disebabkan masalah yang tak dapat di elakkan dye akan datang pada esok hari. hurmmmm lamanye nak tunggu dye datang dan semakin rindu jadinya......
dan petang yang renyai aku dan mama rancang nak buat cekodok pisang. hehe bajet handal la nak buat coz dah lame xmenguli uli tepung ni hihi... lenyek punya lenyek time nak masak tu macam-macam bentuk la aku buat. bentuk penyu, bentuk paru-paru ada, bentuk ikan lumba-lumba hahahhaha (mak aku yang ckp) + warna kehitam hitaman (hangus) hahahaha memang superb la weiiiii ..nampak sangat aku failed masak cekodok ni.. gelak punyer gelak 2nd trip puyer cekodok pon hangus hhahaha ntah pape btol mak aku nih. bukan nak support tapi dye yang ketawa terkekek kekek cisss... ciap engkau mama!! hahah selamat la my hubby pandai masak. sok kamoo datang kamoo la kena masak untuk saya! yeay
love u sayang


1 comment:

  1. http://yangtersebot.blogspot.com/2010/06/tunggu-ape-lagi.html
    xera syang feel free to visit my blog.. de tagg sal kmu...

    ReplyDelete