Tuesday, August 09, 2011

Berlagaknya dia !

Hai




Semalam belajar kereta pada pagi-pagi buta. ZZzzzzzzz dan pada pagi ni mula mengantok. KrohhhhHHhh. Adoi kerja pun bertimbun-timbun dan harap dapat ke duit raya kali ni dari Bos? Hehe Perbelanjaan mesti di cut cost kan sebab lepas raya je kelas sudah bermula. Sila mimpi wahai COACH, GUESS, NOSE dan seANGKATanya T__T.




Kerja pun baru nak sampai sebulan ditempat baru, wahh rasa gembira di hati. Gembira ke? Teettttt. Gaji pun belom dapat dah berangan-angan nak pakai kereta. OMG. Mampukah daku? *tepuk dada tanyalah selera. Cerita pasal kereta. Memang cadang nak ambil yang kecik-kecik je tapi banyak hasutan yang suruh amik yang besar-besar.





Peah : Dengar cerita kau nak pakai kereta kan? Kereta ape? Kereta HONDA ke? Yelah kau kan KAYA.
Aku : (Hotak kau kaya!) Aku nak ambil kancil ke. Tu je yang termampu..
Peah : Pe kelassssssssssssssss. Tak stylo la beb. Aku pakai ******* je. 
Aku : Je ? Okbai





Ok sekarang jugak aku petik cabai burung mau tonyoh-tonyoh muka kau ! Orang cakap biar bergaya asal sederhana. Banyak komitment kot. Yang penting I know what I'm doing. Betul tak nok?







Ha amikkk kaw. 





Okbai!

No comments:

Post a Comment