Wednesday, January 19, 2011

hari paling happening dan paling menyeronokkan . .

ok lah entry ni lambat sikit di update sebab hal ni berlaku semalam . . ok seperti biasa hari selasa dan khamis budak-budak opis akan melakukan rutin mingguan iaitu bermain badmintan hoye . .(walaupun tak teror cam seha) tapi main la jugak untuk mengisi kekosongan yang ada . . then time office hour dah plan dah nak pergi karoke bersama 'abang qayum' auwwww (saje je highlight abang tu) haha . .plan nak pergi lepas bermain badminton . . so aku pun decide la takmau pakai baju sukan bila main nanti, sebab takkan nak pergi karoke dengan baju sukan kot . . jatuh saham i tau haha . . ok terover pulak . . berbalik dengan cerita tadi, seperti biasa aku listkan nama-nama budak office yang main, iaitu abg hafiz, qayum, zack, bob, farez, azfar, aku, seha sahaja . . alvis tak datang kalau tak dah lama geng ngan dye sebab dye handsome sangat :)
ok saja lah bodek zack suruh dye bawak adik, then time main badminton beregu aku tak ada couple, then tetibe datang sorang budak, hensem la jugak . . ingatkan adik abang hapis, rupanya adik zack awww hansdsomenyeeeee kalah kau zack haha . . ok dah penat main aku saje je duduk tepi tengok diorang main sebab nak simpan tenaga untuk ber'karok' :) 
dah habis main plan punya plan 5 orang je nak pergi 'karok' iaitu aku, seha, qayum, farez dengan zack . . ajak bob tapi taknak. hurm cam tak best la sikit je. dah la booking kat E-BOX ipoh garden RM100++ . . adoi rugi je . then dah sampai muncul pulak si bob dengan azfar, ceh uat propa je deorang ni ! haha. kitaorang siap kutuk seluar tracksuit dye haha. . kesian betul ! ;) ok dah masuk sungguh excited ni sebab dah lama tak menyumbangkan lagu ni :) ok time untuk pilih lagu . . agak malu la mula-mula. . yela sebab qayum yang pay dulu, so kitaorang bayar time gaji la (thanks u memang baik hati sangat) haha ayat bodek. ok farez pilih lagu jiwang yang terkini (boleh la tahan) dan tiba saat qayum nyanyi (wow macam abang jamal abdilah pun ada, abang awie pun ada) hehe mushkil-mushkil, serius sedap giler ! tiba saat aku berduet dengan dye, amboi sedap je pilih lagu key yang tinggi, mampus aku nak menyanyi nye :) but its was so happening ! "tangisan merhanies" kot.. yang tak tahan tiba lagu ala lagu klasik nasional, semua pelik sape lah yang pilih lagu 'ibnor reza' ni hurmm sekali tiba masuk nyanyi rupa nya si encik bob ni ! ! amboi amboi kemain sedap rupanya sore dye, mula-mula pfft kemain taknak ikut, lepas tu mic dye konker sorang ! ayoyo . . budak office ni boleh bukak recording artis la, yang tak tahan tu si azfar siap cakap lagi " bob ko ni masukk raja lawak boleh, AF pun boleh" haha lucu gile . . best la happening, sangat gile la aku membawa perubahan pada budak office ni . . baru keje tiga minggu dah ajak diorang 'karok' lebih sebulan pergi mana ntah aku tak tau haha . . serius u guy's ROCK !
tadi lunch sama lah dengan deorang, plan lepas gaji nak pergi extreme park dekat tambun main gokart pulak, adoi macam macam aktiviti nya, tapi kalo menjadi i akan update entry nye ok :) tunggu saja video nanyian daripada  the "Mokhnar's Artis"hehe



No comments:

Post a Comment