Wednesday, January 05, 2011

second day . .

Ha . . 2nd day pun dok lepak lepak lagi sebab tengah tunggu job 'mari' hehe lambat betul kontraktor ni buat kerja . . ok then datang ex staff mokhnar iaitu Zohir, senior kitaorang jugak, siap lagi bersembang sambil balik samapi dye tak buat kerja dye, ceh last-last suruh aku buat kerja time nak balik . . mana lah sempat huhu . .
sungguh menarik cerita yang diceritakan, teringat zaman-zaman semester 1 dulu-dulu pergi kem ukur bahan, rupanya Zohir ni Fc kitaorang, dye siap cerita budak laki ade amik video time student pompuan tengah mandi. huyooooo tak sangka heboh then kitaorang langsung tak tau cerita, hari ini baru tau . . ! giler betoi ! !

then dye cakap dye buat side income, siap offer kat kitaorang, huyoooo nih bab aku suka ! paling suka ! ! ! ala office buat kerja then balik mah buat taking off, gile lah juz measure dalam drawing then dapat 5K ! aku pun nak oiiiiii, then skang tengah tunggu job dye bagi sebab next kontraktor tengah panggil dye . . dalam next week mungkin job start, huyooooo (berapa kali huyoo da) . . haha malam tadi siap bermimpi mimpi dengan seha nak pakai a new car cewahhhhh nak beli rumah kat ipoh, then bos offer beli rumah kat sarawak (ate gile ke bile la teman nak balik sarawak lagi) hahah . .
serius aku dapat job then aku offer junior-junior aku buat, then aku dapat nama huwah huwah . . opss terlebey suda . . ok dapat la beli encik D90 yahoooo awal bulan 2 ni mak adopt ekau ye, sabar ye nak haha sayang encik D90 :)
hujung minggu sambung lesen, adoii cepat cepat kene belajar ni sebab nak tarikh luput dah lesen aku niii ;0

No comments:

Post a Comment