Thursday, April 21, 2011

Percuma Samsung Galaxy Tab ? ?


Hai Hai Hai..



Sekarang ni semua keinginan hati memuncak-muncak, dan terus memanchor manchorrr.. hukhuk tak terkecuali aku yang berkeinginan hati mengalahkan puteri raja england T_T *orang yang nak kawen dengan aku sila standby 20k please *_* <--muka tak boleh belah!!!




Sekarang keinginan hati yang memuncak muncak adalah............................... jika orang bagi aku PERCUMA SAMSUNG GALAXY TAB.... seronoknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cepatlahhhhhhhhhhhhh bagiiiiiiiiiii. OK DIAM XERA !!



Memandangkan gaji yang tak seberapa ini, dengan keinginan lain yang sentiasa mencelah di hati, oleh itu sila bersabar wahai xera cik adik manis yang masin yang masam ini. Setelah mengodek-godek di setiap kedai telepon yang berhampiran, aku bertekad akan memiliki sebuah IPAD.....



*

*

*

*

*

*

*


semestinya.......


*

*

*

*

*

*

*


ntah bila.........


Tsk T_T

Bayangkan jika anda memiliki sebuah Samsung Galaxy Tab yang anda idamkan.....



Wajah anda akan kelihatan sebegini......





 Mungkin juga akan begini.........................





Nak keluar rumah pun boleh check cuaca, mana tau dah glamer-glamer tiba-tiba baju and makeup kene hujan, tak ke parah tu.......


sumber : samsung
Oleh itu marilah semua berdoa agar aku akan tetap menyimpan wang simpanan dari gaji tiap-tiap bulan tanpa membeli benda yang tak berguna *stop shopping untuk 3 bulan dan berdiet sampai tumpo T__T




Bye.

No comments:

Post a Comment