Thursday, August 18, 2011

Lets Talk About Fashion #1

Hai.




Jom main fashion-fashion? Eh macam main pompuan-pompuan pulak. Macam nak buat segmen baru pulak. Just nak share dengan uolzzz fashion apa yang saya minati and i adore it. Ok kalau bercakap tentang fashion, seriously memang aku terlalu taksub dengan korean or vintage style. Walaupun sangat kolot dalam ber'fashion' but keinginan dan ketaksuban tu sangatttttt tinggiiii. *tengok dompet jap. 
T____T




Keinginan memang sangat nak tinggi, nak beli tu lah, ini lah tapi duitnyaaa?? Enggak ada *orang indon cakap. So ape kata kita ber'fashion' tetapi tetap berbelanja dengan berhemah? Adakah anda faham maksud saya? Ouh tidak faham. Ok sila pergi ke bank yang berdekatan dan keluarkan duit anda sebanyak RM50. Lihat anda boleh beli apa dengan wang RM50?








Gojes tak dengan rambut ikal mayang gerbang menggerbang? Dengan mini t-shirt atau singlet then match dengan jeans atau short. Ouh tidak lupa dengan cardigans knit sangat sesuai untuk bersantai.Plus dengan cermin mata. Sangat sangat sangat gojesssssss. Ok paham. Ii's simple but perfect right? Tak perlu nak pakai baju ala-ala budak sekarang vintage la konon dengan match baju kaler biru, merah, kuning, ijo. Eh semua pun adalah. Macam nak pergi raya deepavali pulak. 





Then about the price, estimate disini..


(Cardigans)PDI : RM109. But now sale 50% dapat RM50+ je.
(Singlet or T-shirt): Espirit RM20, VOIR RM25 all price after sale weh!
(Jeans): M&G RM130, VOIR RM50+. Siapa cepat dia dapat
(Sunglasses) NOSE : RM35.




All price yang aku mention ni, aku estimate time shoping dekat Alamanda last week. Sangat affordable kan? Apa lagi. Kan dah cakap semua barang berjenama tapi harga sangat sangat lumayan! *berapa banyak sangat derr.. Ok time's up! Nak sambung kerja! 






BYE!
P/S : Eh tengah pikir nak pergi shopping mana this saturday?



2 comments: