Sunday, February 20, 2011

baju konvo baju konvo . .

Apabila bosan merasuk diri, diri mulai dihantui haha, macam cite hantu pulak . . padahal sebenarnya nak cerita yang kitaorang ni sempat shopping pada hujung bulan dan ekonomi berada agak mengurangkan haha *ayat tak boleh belah!





ok cerita nya mula nak pergi beli baju untuk convocation 10hb Mac ini, dah standby dah nak duit nak pergi ni ! pastu cik siha bilang 'jum la kita pergi ipoh parade dulu, senang dapat bus nak pergi GM' ha.. akibat pergi ke tempat yang tak sepatutnya, duit ku telah dipergunakan membeli barang yang tak sepatutnya !! dan baju konvo di CANCEL ! T_T padan muka kau xera . . beli mende bukan-bukan lagi . . lepas tu pergi ke JUSCO nak cari kasut NOSE aku yang telah disolap oleh wanita yang tak ber'akai ! HUH dan pada waktu itu, yang lebih menyedihkan lagi, kasut yang sama sudah kehabisan stock!!!!! OMG!! aku nak pakai kasut apa ni! kasut pun tarak !!!!!! ngeng la perempuan yang curi kasutku . . baru je pakai 2minggu, tak sempat nak bermadu kasih ;) *ops terfelings suda. .





ok.ok cerita diteruskan, kemudian survey ke VINCCI then dapat la heels yang bersaiz 4 *kaki ku memang comel* dan berketinggian 4 inci. wahhhhh gerdiks sungguh >.<" . ok dah dapat kasut mula tersengeh-sengeh kat belakang kereta =)





Next Destination adalah DE GARDEN, santai bersama cik shiha and cik huda di De Garden ye, selepas penat bershopping :) 
(nak makan tutti fruity je dek non oi) 
haha then sempat lagi berposing di sekitar kawasan itu. 







*bersama kak huda yang tersayang, terima kasih kerana sudi menumpangkan kami dan membawa kami berjalan-jalan dengan 'neo' mu :)






 eleh pokok limau ni lagi, untuk pengetahuan korang semua, limau ni dah basi ye, buktinya apabila dipicit buahnya maka keluarkah air yang busuk eiuwww *nampak je cantik luarannye !







ni hutan mana korang posing ni? sempat cari port ya !







hari ini makan flavour chocolate dengan vanila , yum yum







eceh ade sorang tu pasang impian nak pergi  ke n.y skin solutions tuuu . . *tangkap depan pintu pun jadilah haha






Kaki hampir lenguh akibat memakai kasut baru *syok sendiri kejap. . haha

No comments:

Post a Comment