Tuesday, February 22, 2011

cerita siber, boleh percaya lagi ke???

ok hari ini nak cerita pasal cerita couple couple lah :)
ok, ntah tetiba rasa nak tulis benda ni, sebab kat office takde keje hehe. ok lah kadang-kadang boring kat office taktau nak buat apa, mesti online facebook kan kan kan? tipu lah tak bukak, haha padahal datang-datang office tak pandang kanan kiri bukak pc, then mesti bukak facebook ! huiyo dasat gile lah. mesti tertunggu tunggu notification terbaru haha. .
ok berbalik pada cerita asal, cerita cinta siber, tak kesah lah kenal dekat facebook ke (ni sudah semestinya), blog or any chatting room.. mesti korang pernah dengarkan, yang si polan kenal dengan si tuin then chat-chat last last terpikat then couple, padahal kenal melalui internet je, belum jumpa lagi... kadang-kadang bahaya jugak benda-benda cam ginih, tapi kalau aku tanya kawan-kawan ade jugak yang kekal still sampai sekarang. huyooo dasat la korang :), haha nak cakap orang, tapi aku pernah jugak terjumpa cinta dalam facebook, kalau difikirkan jugak, cam bangang jugak hahha opppppppsssy, hurm sebab kita hanya kenal pada rupa je kan, tak kenal isi hati orang tu sebenarnya, last-last tak lama pun, bape bulan je..ok aku tak kesah *bukan bagus sangat pun ahaks~
ok nak cerita ni .. mungkin aku dapat lagi kot cinta siber ni, atcually dia ni tupperware i mean bekas kepada bestfriend aku dekat poli, tapi tak baik kan amik bekas-bekas orang kan kan kan? *eceh pandai cakap je aku ni haha.pastu cane ntah chatting kat facebook. tapi aku tau dye pun dari member aku lah, dye penah cakap, dye nih sweet, tak pernah marah-marah, penyabar, (bab puji memuji ni serah je kat i) tapi tak bape jelas sangat la perangai dye, sebab tu cite dulu-dulu, pastu sebab member aku nih dah study kat poli kelantan tup tup jumpa orang kelantan pulak, kesian dye kene tinggal dengan member aku nih haha, *p/s uoollzzz jangan tiru aksi ini ye >.<"
ok atcually aku malas nak cintan cintun ni sebenarnya, malas la, serius dah takde felling kat laki-laki pun,,*jangan pikir i lain ye aww... haha . i mean sebab deorang ni kaki kikis dan kaki tipu, susah la nak jumpa yang jujur ni, betul cakap kat mak aku, cari laki yang berjenis sikit, jangan tengok rupa je, tapi aku degil, degil sangat-sangat :) sorry mom. ok la berbalik cerita tadi, aku layan laki ni pun sebab boring kat facebook, taktau la nak chat ngan sape, yang housemate aku nih hari-hari dok bermesej dengan boipren dye nye, hurm kadang-kadang feel so lonely tau .. tak caya cuba jadi single untuk 6 bulan *_*
ok, bukan nak cakap aku jual mahal (tapi shiha cakap aku jual mahal !) poitttt tuh dusta belaka, bukan jual mahal tapi sebenarnya taknak pisang berbuah dua kali, bialah kalau aku cari lepas ni, berkekalan sikit. takde la couple cam pakai baju, tiap tiap tahun tukau, siap member aku perli lagi ..

seha : weh xera kau ni setiap sem tukar pasangan haish !
aku : ne de ne de, jodoh takde kot (padahal dah termalu) haha..

hurmm dye ade ajak lepak kl la jumpa, cam nak tapi segan la, dan taktau lah nak cakap macam mana.. ouh dye nak datang ipoh minggu ni, nak jumpa member dye, alang-alang dye nak jumpa aku sekali !! OMG, alamak!!!! minggu ni nak pergi jb la, ade kenduri kawen member shiha, tapi sempat je kalau nak jumpe.. hurmmm alamak camne ek? nak ke taknak.. ala, takde preparation la cewahh.. cam nak interviuw pulak . . lagi pun semenjak duduk umah cik shiha ni, mak dye asik suruh aku makan je, berat dah naik la ! haha.. disebabkan handphone aku rosak, then aku memang jadi gile tanpa talifon buat sementara waktu ini, so dye ade mintak my no phone, tapi nak buat macam mana... hurmmm setiap hari chat kat facebook, haha.. tuh je sumber yang ada.. ntah la, kalau ade jodoh la kan, takpe kite tunggu saja apa yang jadik . . . cewah macam drama bersiri pulak :))


* ok nak menyebok sat, inilah gaya office wear, haha suka sangat keje skang sebab boleh pakai baju ape pun, takde orang nak marah >.<"

No comments:

Post a Comment