Wednesday, February 23, 2011

kenapa follower sikit?

ha.. ni mesti tertanya-tanya apesal la follower sikit padahal dah setahun aku buat blog, bukannya tak laku *kembang kempis jap.. tapi disebabkan atas perselisihan faham antara satu pihak tersebut. hurmm cane ek nak cerita, cane ek, cane ek? *tampo muka laju laju.. ok nak cerita la ni.. >.<


ala dulu-dulu masa cintan cintu, punya lah syok update blog ni, tak caye sila lah baca entry mula-mula sekali blog ni ada.. post cayang-cayang (sayang) lah, i lap u lah ( i love u), i miss u la *eiuwwwwww. diam ! semua telah berlalu ! ok lepas putus, mula lah yang ini tak puas hati dengan ini, yang itu tak puas hati dengan tu, ala benda dah berlalu kot, malas nak ingat-ingat dah, macam budak-budak lak main gaduh-gaduh ni kan kan kan... *buat muka 20 sen jap
lepas tu, tak pasal-pasal aku tetap diburu seseorang kerana risau takut aku menggoda contact dengan exboipren  aku ni ha, tak ada keje eh... O.o, disebabkan rasa seperti paparazi selalu skodeng blog aku ni, nak tulis pun macam terhad so aku hide kan FOLLOWER aku ni, ntah pape betul. so sekarang rasa dah free aku kembalikan blog ini kepada yang asal :)


itulah ceritanya kak limah oii.. ce crite lagi ce crita lagi??? takde benda nak cerita dah, TITIK ! tuh la cerita nya hehe



No comments:

Post a Comment