Saturday, August 21, 2010

berbuka puasa bersama ahli kelab QS!

best nye hari ini, sebab lepak bersama ahli kelab QS ramai-ramai kat FOOD VILLAGE, best sangat-sangat makan steamboat hahah sampai nak terkeluar dah squid ngan udang dalam perut ni, dengan naik kereta si capik pulak asik nak drift je, dah la hujan, sian kau JAY duduk depan, haha selamat aku tak dok depan, hurmm best gak lepak bersama AJK baru ni, diorang tak banyak songeh la, dan sporting gile.. yang tak tahan tu muka aku ngan tina dah merah-merah dah sebab penat nak habis kan semua seafood kat depan meja ni, hahah *_*
then balik teman yap main futsal pulak, best la sambil online dengan tina tengok dye main, ramai la jugak ade amir, pa'a ngan lain-lain... haha pastu tak puas hati lagi kene kan si MOROn tuh haha kesian betul, ramai member aku cakap budak tuh sakai, tak tau sebab ape, nak tacing lebey, lantak kau la perempuan, malas nak layan kerenah kau sorang.. cam budak-budak eh, baik aku lepak-lepak dari pikir kau yang tergedik-gedik tuh, haha thanks tina..
malam tuh nak balik, then kereta yap rosak, ouh GOSH.. selamat tak ajak yap pergi MCD tadi kalau tak bersadai la tengah-tengah pagi buta kat tepi jalan weh.. adoi kesian plak tengok dye.. hurm sempat lepak kejap ngan bone, eby ngan mat, then aku decide balik sebab penat sangat la dari petang sampai ke pagi tak balik lagi hehe... tina pergi date ngan danie ooo,,, wahh bahagia sungguh mereka ini... good... =D
ok time tu continue my exciment, belambak la punye tapi pemalas nak mampus, haha go go xera
*_*

No comments:

Post a Comment