Saturday, August 14, 2010

sahur yang happening!!!




semalam adalah malam minggu yang best, sebab aku, tina, jan and danie hang out sama-sama.. its so much fun when were together.. firstly teman jan pergi cari baju raya dye, banyak la songeh.. nak kaler maroon la, merah la, adoi nak ikot tema family la katakan, pastu jalan-jalan sekitar wakaf che yeh.... terjumpa suar bootcut (i dont know how to spell this) hahaha seluar zaman jan muda muda dulu time dye sem dua hehe smart gile doe!!! tapi ponggong dye semakin besar dan buncit jadi dye dah tak muat pakai seluar tuh hahahahahahha kau pun same danie!!! teramat lah lucu!! bile cerita balik zaman kisah korang time junior-junior kat tepi bazar tuh, amat melucukan =D teman jan beli baju raya lastly tak beli pun cheyt,, buat penat aku je teman kau cari.. tak pe before kita balik kampung nanti kita menapak sini lagi hehehe
then danie akhirnya nak beli selipar terbeli kasut crocs yang santek!! rambut pun dah bertukar seperti awal ashari!! i love it.. tina pun suka la, scandal dye!! hahaha
pastu lepak-lepak kat dchilie semata-mata nak tengok adik danie x-factor!! bapak la handsome!! adoii hahaha thanks tina!! actually nak lepak kat mamak tapi diorang tak nak pulak, ngok ngek sungguh, lepak-lepak punya lepak datang pulak si geng ayam dan unta ni (mat and bone) cam tetau je kitaorang kat sini hahahha, nak lepak lebih lama atcually but si danie da terkincit!!! hahahaa anta dye balik berak dulu ngan jan!! bongek la,, aku ngan tina naik kereta dye ronda-ronda area kok lanas.. (penat tunggu budak ni berak) haha
then kitaorang bersahur di McD kat kb, patah la balik, what ever saja janji ade orang belanja saja =D
best sebab aku ngan tina on diet, juz makan apple pie and ice cream, but dua ekor budak buncit ni makan double big Mac!! haish dan jan mesti dengan air milo nye!! haha kanak-kanak betul,,
sembang punya sembang aku sempat la wifi pakai handphone ko jan, pastu aku buat pencil touch screen kau patah!!! alamak!! sorie doe tak sengaja, tapi time tuh kau memang tersangat blur!! hahahah
sedey sangat la muke kau suh aku ganti, danie beri cadangan beli je pencil pad yang ade tali tuh nanti pergi mana-mana gantung je kat kepala hang hahhahahahahhaha bagus!! pastu tangkap pic diorang sangat la lucu, bila aku ngan jan kutuk dani!! haha aku ngan jan kan satu geng hahahha kitaorang asik tergelak samapi tak perasan waktu sahur dah habis kat mcD tuh,, hurm akhirnya decide tok pulang kerumah, dalam kereta teringat cerita abg yus yang nak ajak kitaorang balik kampung, ala I CITY again!! wehh best kali ni cadang nak pergi ramai nak ajak danie and jan, but jan takut-takut hahahhaha bajet je macho ko jan but chiken!!
but ur really fun dear!! hahah (malam yang penuh gelak katawa)

my apple pie =D

danie curik apple pie aku!!

scandal betul mereka ni! =D
(pic lain ada kat phone danie tQ)

ouh hari ini yap pulang!! yeay tengah tunggu dye ontheway sampai kb, then aku ngan dye nak sahur and lepak sama-sama... wahh bestnye.. but kena siapkan report final project dulu!!! (kelam kabut)
=D


No comments:

Post a Comment