Thursday, August 12, 2010

where should i go after this??

hurmm UITM ke, UTM ke, UTHM ke, UM?? atau pun USM? wahh banyak pilihan ni, mungkin aku pilih UITM dan UTM kot, sebab nak ikot jejak my cousin la, dye pun grad kat situh jugak!! wahh kalau asalnye aku patut amik Sarjana Muda Sains Ukur atau pun Ijazah Ukur Bahan, tapi aku rasa nak tukar bidang lah pulak, amik pendidikan setahun pastu jadik lecturer
(seha punya cadangan ok)hurmm i hate TEACHER!! damn much,, bosan mengajar budak budak sekolah ni,, hurmm atau pun aku tukar dalam bidang ARCHITECTURE,, wahh tambah 4 tahun lagi, tua bangka la aku kat universiti nanti,, hurm mana nak pilih ni ek, aku minat dalam interior design, tapi sayang lah pulah dah blaja kat poli 3 tahun amik QS pastu tukar course pulak, jadik tak leh transfer kredit pulak,, haish .... 16hb dah kena beli no pin dah,, adoii tolong la daku bagi membuat keputusan ini!! =D
bye bye POLITEKNIK, hai hai UNIVERSITY!!

No comments:

Post a Comment