Friday, August 20, 2010

bersahur again...

ok malam ni lepak bersama yap dalam pukul 9 camtu, teman la pakcik ni pergi makan kerang bakar, but shit kali ni kerang dye agak nak busuk la,, tak habis pun makan, lepak je sembang-sembang.. dan seperti selalu kau akan mengenakan ku haha, aku kena kan kau balik, so sweet.. pastu rupanya kau tak leh minom minuman bersusu.. nanti muntah, milo pun tak leh ... eleh mengada-ngada nye.... aku pun sakat "minom ho ho holicks leh tak?" hahhahaha then dye sekeh pale aku!! adoi jahat la *_*
then nanti nak ajak makan kat cherana ngan you before pulang berhari raya or steamboat? hurmm akan dipikirkan, pastu tina pulak mesej ajak lepak... ouh aku tengah berdating ni.. then tina cakap takpe nanti dye amik, so pas aku ngan yap kua, aku suh yap park kan aku kl santai je, senang takyah suh tina amik aku lagi, then eby pun nampak, muka dye berubah siot hehe sorry eby.. then tak nampak ade geng tok n pawas... bia la mereka... lepak ngan eby and tina datang pulak seperti biasa mat dan bone.... haha lepak ngan diorang always bukak cerita pasak binatang, kali ni pasal poke dan gengko.. apekemende la menatang tuh... ntah la.. pastu rupanya ade roadblock betul-betul depan balai polis ni, motor mat xde roadtax .... adoiii macam-macam masalah la.. tunggu la kedai tuh samapi bergelas cawan, sampai aku pergi toilet 2kali!! ini mesti gara-gara kerang rebus tadi!! hurmm shit..
lepak pulak lagi kat kedai lagi, kembung perut aku da.. nak balik rasa tak selamat je depan poli tuh!! adoii hurmm tak sabar rasanya nak makan steamboat esok bersama AJK QS..
esok makan sampai perut kenyang
=D

No comments:

Post a Comment