Tuesday, August 10, 2010

puasa kembali lagi,,,

sempena berpuasa kali ini, aku mengucapkan selamat menyambut ramadhan al mubarak kepada kawan-kawan tercinta, keluarga tersayang, dan kepada sesiapa yang telah terguris hati dengan kelakuan aku yang tak seberapa ni, aku mintak maaf ok.. dan aku telah maaf kan segala perbuatan atau perasaan aku nih kepada sesiapa yang berkenaan, sedangkan nabi maafkan umatnya, sedangkan aku manusia kerdil ini kan? =D
hurmm tak sabar nak balik 30 hb ni,, nak buat kuih banyak-banyak ehhehe, lama jugak la dapat cuti dalam 3 minggu,, ehehehe nak berkonvoi cam tahun lepas, best sangat-sangat....
hurmm tadi yap mesej dye dalam bas on da way balik dan berpuasa bersama keluarga, wah seronok nya.. dye balik lambat lagi, hari sabtu... boleh la berbuka puasa sama-sama hehhehe
tak sabar nak makan ikan bakar
yeay!!!!
selamat berpuasa kepada semua pembaca mybubudiaries =D

No comments:

Post a Comment