Saturday, June 11, 2011

Alah Pizza Hut menu harian je tu..

Hai.





Petang sudah melabuhkan tirainya. Malam kini pula menjelma. Bagi Kiah, Keah, Piah mesti pikir nak makan ape time dinner nanti kan kan kan ? *Nama tiada kaitan antara hidup dan yang mati hehe.





Kalau malas sangat nak masak macam aku ni, boleh je pergi ke bandar dan pekan-pekan yang berhampiran. Kita order PIZZA. Dan yang paling beruntung kalau rumah yang paling dekat, call saja untuk delivery nya!







Cakap pasal Pizza Hut, teringat zaman-zaman belajar dulu, masa tu time berbuka puasa. Nak tukar selera lah konon asik membeli kat pasar ramadhan Aku rasa muka aku dengan muka Ebby, Tina dan Abang Yus mesti peniaga ni kata "Eh muka kau lagi. Tak jemu-jemu ke nak menyemak ke gerai aku ni?" *Ade ke peniaga macam ni?  -__-






Punya lah gelojoh siap pergi book pukul 5 petang lagi. Haha.. Gambar ni nampak gelap sebab ditangkap selepas makan. Harap maklum.




Setibanya kami disitu, perut mulai berbunyi *Lagu Luar Biasa- Shahir. Ok tipu. Macam-macam lah order sampai tak ingat dunia ye anak-anak. Tak percaya ?  Betul tak percaya ni ? Ok sila lihat sekarang.






HAWAIIAN TUNA
Serious aku memang hafal nama-nama Pizza ni. Almaklumlah kan hari-hari aku makan pizza. Tak main lah makan di mamak! * Mesti korang tak percaya kan? Sebab aku memang suka obereksited sikit. Haha..






Weh sedap nya CHIKEN WING ni!!!! Lapo pulak aku rasa -___-. Doraemon manalah pintu ajaib anda. Bawalah daku ke PIZZA HUT SEKARANG!!!






SOUP OF THE DAY
Mesti dihidangkan sebelum main course datang. Maksudnya sebelum Pizza atau minuman sampai ke meja. Aku rasa sebelum Pizza sampai Soup ni dah licin dah. Kalau bowl dia boleh makan, dah lama aku makan dahhhh.. -___-







TRIPLE PLEASURE
Ice-cream terhebat yang pernah aku makan. Kalau pegi sini memang tak sah aku tak makan!






CHOCOLATE VOLCANO
Masa bulan puasa tahun lalu, ini menu terbaru yang diperkenalkan. Rasanya lah kot. Bila aku cucuk-cucuk dengan sudu, MASYAALLAH.. melimpah-limpah chocolate ke pinggan. Membuak-buak hati bagi penggemar chocolate =)







HAWAIIAN TUNA VERSI 2
Lepas makan selalu tak habis. Sebab tamak sangat. Sekarang bila tengok balik, Ya Allah tolong bawak aku ke Pizza sekarang ! T______T





Kan aku dah cakap, bab nama-nama menu dalam Pizza ni wa expert der..  Sebab aku tiap-tiap hari makan kat sana. Ok saja nak HIGHLIGHT kat korang banyak kali . Hehe.. Sebelum makanan sampai, biasalah budak-budak puasa tak senang duduk. Macam aksi akrobatik dah aku nengok!






Gaya nak promote PIZZA HUT la ni. Tehee







Behave ye anak-anak.Garfu bukan digunakan untuk mencucuk orang ye anak-anak! -__-






BIG BOSS duduk kat tengah-tengah sebab dia yang belanja YEAY!






OK. Macam seronok pulak korang main cucuk-cucuk orang dengan garfu. Aku pun nak join lah! -___-





Lepas dari adegan itu, tiada siapa yang meninggal dunia. Harap  maklum.





P/s: Sebab ape aku hafal semua menu di Pizza? Sebab aku pernah kerja partime dulu. Hehe. Jangan marah aaaa... =)




BYE!

No comments:

Post a Comment