Wednesday, June 29, 2011

Muka aku macam Amanda Misbun?

Hai.



SHAMSIAH TEMPE!





Korang mesti penah tengok cerita tu kan. Siapa lagi kalau bukan amanda misbun yang jadi shamsiah tempenye. Lepas cerita tu ramai pulak post kat wall aku nye. Dan ade sorang member mukabuku aku cakap aku macam muka dia. 




ZZzzzzzZzzzz..




Tang mana yang sama ntah. Aku dok belek belek cermin taktau mana yang sama. Ace kome bagitau teman. Tang mana yang sama? Ace gtau Ace gtau ^__^






























*kelik untuk tumBESARan





Aku rasa yang paling cantik adalah..

















































eh eh eh silap ni yang baru pemes dan terhottttttt. shamsiah tempeeeee.. *amanda misbun











*sumber by zahiril adzim facebook.





Sekian Terima Kasih =)




BYE!

9 comments:

  1. hahahahaha..btol la..ade prsamaan..hihik! ;D

    ReplyDelete
  2. peeewit..mmber aku cam artis..bangga aku.hehe

    same la..tp kalo ang tukar rambut cm pic bwh..
    lg sama!

    ReplyDelete
  3. @kay ape kene2? Huhu
    @byieb ape kejot2? Hehe

    ReplyDelete