Friday, June 17, 2011

Duit poket belambak tiba-tiba

Hai.




Selang sehari je update belog ni di atas kerja yang sangat menambun dan masalah-masalah yang tidak dapat di elekkan. Harap maklum. *Ececeh.. 




Hari nak cerita pasal duit. Sekarang semua kene duit. Nak berak ke nak kencing kene kene bayar. Nak parking pun kene bayar. Nak naik bas opkos kene bayar. Ada kereta ke takde kereta ke same je sekarang. Oleh itu mesti korang tertanya-tanya apa yang perlu dibuat bagi menambahkan duit poket yang semakin nipis dan akan berkurang sekiranya tiada usaha yang korang lakukan. Dengan ini saya berbesar hati ingin bagi tips kepada kawan-kawan. Hahaha<---Gelak takbur -__-.




Ok Isnin yang lalu, budak praktikal dalam office aku ajak masuk SAYS ni. Bukan MLM ke CNI ke COSWAY ke. Ni macam nuffnang la jugak. Semakin ramai klik advertisement ni semakin banyak duit tabungan anda. Hehe tak percaya?? Meh mak tunjukkan. Cekedautt







Ce kome tengok kat reward i ade berapa? Jeng..jeng..jeng.. limapolohhengget lebih kan? Dan korang tengok i joined berapa hari boleh dapat cam gitu? 3 days ago.. So percaya tak? Tolonglah percaya -___-
Lepas ni nak pergi cash out la duit tabung hehe. Tak menyabo dah teman. 




Kalau korang nak tau lebih lanjut dan nak masuk community ni. KLIK sini tau.




xoxo. BYE

8 comments:

  1. nak jugakk..huhuhu
    bleh belanja nih..

    ReplyDelete
  2. ea..dh2..tp cane nk invite friend..just invite ker?

    ReplyDelete
  3. Best la jugak sebab 3 hari dapat RM50. Banyak usaha banyak la anda dapat :)

    ReplyDelete
  4. nak invite tengok la kat profile. belah kiri dye tulis 'invite friends'
    then korang leh dapat rm1 sekali invite. dan orang tu kene approve then kene sign up says ni. dan kene copy link kat iklan tu jugak dekat fb :)

    ReplyDelete
  5. xjoin lak mende ni..cam best je..

    ReplyDelete
  6. best best tak sabar nak cash out ni hehe

    ReplyDelete